Vlastníkom tejto šelmy je Ben Lau. Keď peniaze nie sú problém, vznikne z toho auto ako toto. Postavené do posledného detailu.
Pod kapotou sa nachádza motor postavený firmou JUN Auto, ktorý je prevŕtaný na objem 3.8l z pôvodných 3.5l. Sila je prenášaná na všetky štyri kolesá cez 6-rýchlostnú prevodovku Hollinger a cez pohonné ústrojenstvo z R32 GT-R.
Zovňajšok je vylepšený body kitom INGS N. Keď toto "Ztko" prvý raz vyšlo na okruh Tsukuba, už vtedy zaznamenalo čas 0:55 sekúnd. Žiaľ, druhé testovanie sa už neuskutočnilo, lebo auto bolo odvezené do Číny, kde Ben Lau žije.
Nejaké tie čísla:
Boost 1.3 kg/cm2 (OFF) 740ps/6400ot/min a 843Nm/5900ot/min
Boost 1.5 kg/cm2 (set-44) 828ps/6400 ot/min a 941Nm/5900ot/min
Boost 1.7K kg/cm2 Pravdepodobne cez 900ps (zatiaľ netestované)
JUN 3.8l Kit, Turbá: Trust TD05 x 2, Vačky: S&V: F272“x 10.8mm.
Kolesá: RGII(P 8J +25, Z 8J +35), Pneu: A048(P&Z:265/35R18)
Súčasná váha = 1340kg (cieľová 1250kg)
/>
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára