Nedá mi nepripomenúť slávne dragstre, s ktorými firma HKS vyhrávala pretek za pretekom. Začnem azda najslávnejším z nich a tým je:
HKS Drag R33 GT-R s 1300ps pri 9000 ot./min, váha 1074 kg.
Tento špeciál bol dlho jedným z najväčších symbolov svetovej značky HKS a bol držiteľom titulu najrýchlejšieho AWD dragstra skoro päť rokov so 7.761 sekundovým prejazdom štvrť míle na trati Sendai v Japonsku v roku 2001.
Žiaľ, nedostatok dielov na prestavbu motora a dosiahnutie kritickej hodnoty torznej tuhosti karosérie, ktorá nespĺňala bezpečnostné požiadavky, spôsobili, že v roku 2007 bolo auto vyradené z pretekov. Tvorcovia hry Gran Turismo vložili HKS R33 GT-R do druhého dielu svojho slávneho simulátoru.
Technické údaje:
Motor: RB26DETT
Objem: 2771 ccm
KP: 9,8:1
Vŕtanie x zdvih: 87 x 77.7
Max. výkon: 1300PS / 9000 ot/min
Max. kr. moment: 1078 Nm / 6500 ot/min
Tlak turba: 2.4 kg/cm2
Riadiaca jednotka:
Hlavná jednotka: F-CON V Pro
Boost controller: EVC Pro
Motor:
Vačkový hriadeľ: HKS STEP Pro
Rozvodové kolesá: HKS nastaviteľné hliníkové
Piesty: HKS F 87 x 77.7 STEP 3
Ojnice: HKS tvar H
Kľ. hriadeľ: kovaný HKS
Hlavná remenica: pre RB28 pre dva remene
Sviečky: HKS SUPER FIRE RACING Pro
Turbodúchadlo:
Turbo: GT3540 TEST MODEL x 2
Wastegate: HKS SPL R x 2
Palivová sústava:
Hlavné vstrekovače: 560cc x 6
Prídavné vstrekovače: 560cc x 6
Palivové čerpadlo: BOSCH x 3
Chladiaca sústava
Medzichladič: HKS GT
Trubky: HKS SPL
Výfukový systém
Výfuk: HKS SPL
Výfukové zvody: HKS SPL
Prevodovka:
Spojka: HKS 4 lamelová
Prevodovka: HKS AIR SHIFTER
Podvozok
Tlmiče: HIPERMAX DRAG version (prototype)
Pružiny: HKS SUPER RACING SPRING
Hodnoty: Vpredu: 4kgf / mm Vzadu: 3kgf / mm
Brzdy: AP
Pneu: GOODYEAR
Rozmer: P+Z 28.0 x 10-5
Disky: MONOCOQUE
Rozmer: P+Z 8.0j x 15
Jazdec: Tetsuya Kawasaki
V Gran Turismo 2
V akcií
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára