Ďalším do série dragstrov od firmy HKS je:
HKS Drag Toyota Supra
Tento dragster, postavený na základe Toyoty Supry MKIV, bol vyrobený v roku 2001, kedy nahradil svojho predchodcu. Supra bola plánovaná na účinkovanie v triede Pro-V8 pretekov NHRA Summit Sport Compact Drag Racing Series. Nanešťastie bola práve táto trieda zrušená. Je to škoda, pretože HKS Drag Supra uskutočnila len pár prejazdov, kým musela byť vyradená. Je to tiež škoda, lebo mala veľký potenciál. Zajazdiť bezproblémových 7,277 sekundy na štvrť míle na Japonskej Highland Drag Raceway v roku 2001 za použitia "len" 1164hp z 1479hp znamenalo tvrdú konkurenciu.
Pôvodný trojlitrový radový 6-válcový motor 2JZ-GTE vystriedal štvorlitrový vidlicový 8-válec 3UZ-FE. Na tento atmosferický motor, ktorý bol vyšperkovaný celým radom dielov od HKS, boli osadené dve turbodúchadlá HKS GT3540R (podobne ako HKS R33). Všetko bolo uložené do trubkového rámu, ktorý zakrývala karbonová karoséria.
Najlepší čas: 6.893 pri 193.13 míľach
Najväčšia rýchlosť: 6.956 a199.37 míľ
Technické údaje:
Motor: 4.3l V8 3UZ-FE
Vŕtanie x zdvih: 88 x 82.5 mm
KP: 9.8:1
Piesty: HKS
Ojnice: kované HKS tvaru H
Kľ. hriadeľ: kovaný HKS
Vačkový hriadeľ: SPL
Ventily: z motora 2JZ-GE
Sacie plénum: HKS
Hlavná remenica: ATI
Turbodúchadlo: 2x HKS GT3540R BB
Wastegate: HKS
Medzichladič: SPL
Výfukové zvody: HKS
Titánový výfuk: HKS
Spojka: 8 palcová RAM
Prevodovka: 5-rýchlostný air shifter
ECU: HKS F-Con V Pro
Boost controller: HKS EVC Pro
Sviečky: Super Fire Racing Pro
Pružiny: Stiff Stuff Lamb
Tlmiče: Koni electronic control
Disky: Weld Racing
Rozmer: P 15x15/ Z 15x15
Sliky: Goodyear
Rozmer: P 15x4.5/ Z 15x17
Brzdy: Mark Williams
Karoséria: Karbónová
Interiér: Karbónové športové sedadlo, trio dôôežitých budíkov a nejake záhadné zlaté a čierne skrinky.
V akcií
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára