V tretej časti si predstavíme:
HKS Zero Drag Supra - predchodca HKS Drag Supry. Bolo postavené na báze Toyoty Supra MKIII MA70. V rokoch 1990 a 1991 sa stalo šampiónom v sérií RRC Drag Race Series. Pro stock šasí bolo vyrábané a stavané v USA a v roku 1990 dovezené do Japonska, kde HKS začala skladať auto dokopy. Srdcom špeciálu je radový 6-válec 7M-GTE, ktorý skrýva 850ps a točí až 8750 ot./min.
V auguste roku 1991 pokorilo na pretekoch RRC hranicu ôsmich sekúnd, čo sa dovtedy nikomu nepodarilo. Čas 7.97 sekundy bol na tú dobu rekordom.
Technické parametre:
Motor:
- 7M-GTE Twin Turbo (objem zmenšený z 2954ccm na 2890ccm)
- Kované piesty HKS
- Kľukový hriadeľ Callies
- Ojnice Carillo
- Vačkový hriadeľ 272 HKS
- Špeciálne ventily a ventilové pružiny
- Max. otáčky 8750 ot./min
- Max. výkon 826 hp (850 ps) pri 20 psi (~1.4 bar)
- Turbodúchadlo Garrett T04 x2
- Medzichladič HKS
- Moroso suchá olejová vaňa (custom)
- ATI hlavná remenica
- 2-rýchlostná powerglide prevodovka riadená počítačom ATI, radenie vzduchom
- Radiaci mechanizmus B&M
- Odľahčený kardan
- Diferenciál s prevodom 5.4:1 Richmon Gears (custom)
- Tlmiče Koni
Posledná zaujímavá poznámka: auto bolo schopné jazdy po uliciach.
V akcií
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára